سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
۰ نفر

مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از تهیه ۲۴ هزار کوله پشتی و بسته های نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت خبر داد.

تهیه کوله پشتی برای نیازمندان

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با آغاز مهر و بازگشایی مدارس پویش های کمک به همنوعان راه اندازی شده است. این پویش ها فرصتی هستند برای مشارکت و دستگیری از نیازمندان. شهرداری تهران هم در قالب پویش نسیم مهربانی کمک به دانش آموزان بی بضاعت را در دستور کار قرار داده است. به گفته مهدی امیری توجه به محلات محروم و افراد کمتر برخوردار در اولویت قرار دارد و سال گذشته ۷ هزار کوله پشتی و نوشت افزار ایرانی تهیه و به دست دانش آموزان نیازمند رسید.

او به برنامه های پیش بینی شده هم اشاره و عنوان کرد: «امسال برنامه ها با شعار برای ایران برای آینده و پویش سلام به آینده پیش بینی شده است و ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان در نمایشگاه مصلی تهران تهیه و ۴ هزار بسته نوشت افزار هم برای کودکان کار و خیابان مراکز پویا شهر پیش بینی شده است. البته سعی داریم ۲۴ هزار کوله پشتی و بسته های نوشت افزار ایرانی دیگر هم تهیه و پش از آغاز سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان نیازمند در محلات کم برخوردار تهران قرار دهیم.»

کد خبر 882285
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    0 0
    منم میخوام